Hozd magad formába az esküvő napjára!

Hozd magad formába az esküvő napjára!

Mindenki a legjobb formájában szeretne tündökölni az esküvőjén. Azonban a túlzott fogyókúrával és edzéssel is vigyázni kell, mert az esküvő előtti stresszes időszakban többet árthat, mint használhat. Néhány egyszerű tipp segítségével, azonban ez elkerülhető.
Kezd el időben! Legalább 10 héttel a nagy nap előtt kezdj el valamilyen edzést. Válassz olyan mozgást, sportot, amit szívesen csinálsz, vagy előtte már próbáltad. A legjobb egy általános, jó erőnlét elérése. Ha ennél úgy érzed, többre van szükséged, szeretnél néhány kilótól megszabadulni, nem árt, ha kikéred egy szakember véleményét is.

Ne állíts magad elé lehetetlen célokat! Nagyon sokan esnek bele abba a hibába, hogy eszetlen fogyókúrába kezdenek. Egy kis pocaktól, 1-2 centi plusztól még meglehet szabadulni, de több kilónyi fogyáshoz több idő és nyugalom kell. Ha túl nagy célt állítasz magad elé, csak még jobban fogsz stresszelni az amúgy is felpörgetett időszakban, és ellentétes hatást érsz el. Ahelyett, hogy megerősödnél, elgyengülsz és a végén energiád sem lesz végigcsinálni.

Mozogj minden nap! Valószínűleg nem fogsz tudni edzeni minden egyes nap, de a mozgásról akkor sem szabad elfeledkezni. Ha más nem, menj el egy félórára sétálni, így szívsz egy kis friss levegőt, megnyugodhatsz, gondolkodhatsz egy kicsit, és persze a napi mozgás is meg van.

Figyelj a táplálkozásodra! Csökkentsd a magas szénhidrát tartalmú ételek fogyasztását, fehérkenyér helyet inkább rozskenyeret egyél, sima rizs helyett barna rizst és így tovább. A gyümölcs bevitelre is érdemes odafigyelni. A legjobb reggel elfogyasztani őket, illetve edzés után. A mozgás után akár jutalomként is fogyaszthatod, így talán egy kicsit egyszerűbb lesz lemondani az édességről is.

Csak semmi alkohol! Azon kívül, hogy káros a szervezetre, rengeteg kalóriát is tartalmaz, így minden fáradozásod semmissé válhat. Meg különben is kinek van kedve másnaposan mozogni? Amíg tart az esküvői felkészítő edzés próbáld meg messziről elkerülni.

Csináld csapatban! Sokkal egyszerűbb betartani a kúrát és eljárni az edzésekre, ha az embernek van hozzá társasága. A koszorúslányaiddal együtt máris szórakoztató programmá válik az edzés. Sőt lesz, aki visszatartson a nagy szelet tortáktól és csokiktól is.

Szólj hozzá Te is!

hozzászólás